Elektronikus ügyintézési rendszer
Kedves Szülők!
2018 novemberétől kísérleti jelleggel néhány iskolában, 2019. februárjától minden iskolában a KRÉTA gondviselői felületén új menüpontként megjelent az e-ügyintézés.
Az alábbi ügyekben elektronikusan is tudnak iskolánk felé kérelmeket, igazolásokat benyújtani, nyilatkozatokat tenni:
- Beiratkozással kapcsolatos ügyek
- Kiiratkozással kapcsolatos ügyek
- Tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés (mulasztások igazolása, felmentési és csoportváltoztatási kérelmek)
- Bizonyítvánnyal kapcsolatos ügyintézés (adatváltozás bejelentés, másolat igénylés)
- Kapcsolattartás
Részletes információk a KRÉTA Tudásbázis felületén érhetők el.
Csak bővített gondviselői hozzáféréssel van lehetőség e-ügyintézésre. A rendszer használatával kapcsolatban további információk érhetők el az https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533 oldalon.
Javasoljuk a tájékoztatók tanulmányozását, és kérjük a kedves szülőket az e-Ügyintézés használatára.