2092 Budakeszi, Széchenyi u. 94.   Tel: 06 (23) 451-550   E-mail: nsjgtitkar@gmail.com

Beiratkozás indítása elektronikus ügyintézéssel

Kedves Szülők!

A Budakeszi Nagy Sándor József Gimnáziumba felvételt nyert diákok  beiratkozási időpontja 2021. június 24. (csütörtök) 8:30 és  12:30 között lesz.

A 2020/2021-es tanévre a gimnáziumba történő beiratkozás folyamata a Kréta e-Ügyintézésen keresztül is elindítható. Kérjük a kedves Szülőket, hogy használják ezt a lehetőséget. Ez a felület 2021. június 15-én nyílik meg, és június 23-án délig van mód az adatok beküldésre.

Az elektronikus beiratkozásról tájékoztató olvasható a kréta tudásbázisban:

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761123

A SZÜLŐK/TÖRVÉNYES KÉPVISELŐK TEENDŐI

  • Az e-Ügyintézés felületén 2021. június 15-től megnyílik a lehetőség a szülők/törvényes képviselők részére, hogy–a középfokú intézménybe felvételt nyert –gyermekeik adatait beküldjék a középiskolába a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) folyamat segítségével.
  • Az adatbeküldésre kétféle lehetőség van:
    • Ha a beiratkozással érintett tanuló általános iskolája használja a KRÉTA rendszert: A szülő/törvényesképviselő az általános iskolai gondviselői azonosítójával és jelszavával bejelentkezik az általános iskola e-Ügyintézés felületére. Ekkor a rendszer betölti a tanuló általános iskolai KRÉTA rendszerében lévő személyes adatait a felületre, amelyet a szülő/törvényes képviselő ellenőriz, és ha kívánja, módosíthatja, kiegészítheti azokat.
    • Ha a beiratkozással érintett tanuló általános iskolája nem használja a KRÉTA rendszert: A szülő/törvényes képviselő az e-Ügyintézés felületen (https://eugyintezes.e-kreta.hu/) keresztül ideiglenes regisztráció létrehozása után belép a KRÉTA e-Ügyintézés felületére és kiválasztja a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) ügyintézést. A felületen kitölti a gyermek személyes és lakcím adatait, továbbá a szülők/törvényes képviselőkre vonatkozó, valamint a beiratkozáshoz szükséges adatokat.

Mindkét esetben a szülő/törvényes képviselő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén betöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót.

  • Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a középfokú intézmény KRÉTA rendszerébe beküldött adatokat és dokumentumokat.
  • Abban az esetben, ha a szülő/törvényes képviselő által megadott adatok alapján a rendszer nem találja meg a tanulót a kiválasztott középfokú intézmény adatbázisában, akkor az e-Ügyintézés felületén egy üzenet jelenik meg a szülő/törvényes képviselőrészére, amely felhívja a figyelmet az adatok pontosítására. Ha a szülő/törvényes képviselő azt tapasztalja, hogy az adatok helyesen kerültek megadásra, de a felületen továbbra is az adatpontosításra vonatkozó figyelmeztetés jelenik meg, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot az érintett középfokú intézménnyel.

A szülők/törvényes képviselők által megadott adatok csak annak a középfokú intézménynek a KRÉTA rendszerében jelennek meg, amely középfokú intézménybe a gyermek felvételt nyert.

A szülők/törvényes képviselők megtehetik, hogy a beiratkozáskor keletkező megszemélyesített dokumentumokat kinyomtatják, és az aláírt dokumentumok másolatát feltöltik az e-Ügyintézés BKI felületének „A döntéshez szükséges dokumentumok, igazolások” blokkjába, amely másolatok az adatokkal együtt átkerülnek a középfokú intézmény KRÉTA felületére.

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

A személyes beiratkozáskor az adatok egyeztetéséhez szükség lesz a gyermek személyi igazolványára, taj kártyájára és lakcímkártyájára.. A beiratkozás időtartamát rövidíti, ha ezekről az iratokról az elektronikus ügyintézésen keresztül képet csatolnak, vagy a személyes megjelenéskor kinyomtatva behozzák az iskolába.

A gyermek általános iskolai bizonyítványát a beiratkozáskor beszedjük és a gimnáziumi bizonyítvány kiadásakor (9. év végén) adjuk vissza.

A beiratkozáskor történő személyes megjelenés esetén az eredeti, aláírt példányokat magával tudja vinni a szülő/törvényes képviselő a középfokú intézménybe.

Az elektronikusan beadott és kinyomtatott dokumentumokat (adatlap, nyilatkozat a házirendről, nyilatkozat a törvényes képviseletről) alá kell írnia mindkét szülőnek/gondviselőnek illetve a tanulónak is. Amennyiben az otthoni nyomtatás után ezt megteszik, akkor nem kell mindannyiuknak a beiratkozáskor megjelenni.

A személyes beiratkozáshoz tartozó egyéb tudnivalókat másik cikkben külön közöljük.

NSJG cimer nevvel

Cím: 2092 Budakeszi, Széchenyi u. 94.
Telefon: (23) 451-550
Fax: (23) 451-506
Vezető: Borók Edit 
Honlap:  
e-mail: nsjgig@gmail.com
OM kód:  032548

 

 

Megközelíthetőség

  • A Széll Kálmán térről induló 22-es vagy 22A BKK busszal - ekkor a budakeszi Városháza megállónál kell leszállni.

vagy

  • A 222-es BKK busszal  a Gimnázium megállóig kell jönni.
©2021 Budakeszi Nagy Sándor József Gimnázium

Search